Kvällens tips

2013-10-25 @ 17:56:48
Mitt lilla tips för torra naglar och läppar. På vintern så blir jag alltid torrare om både händer och läppar. 
På bilden så är det tre läpprodukter och en nagelbands balsam, (vet inte om man kallar det så? haha). Älskar Niveas produkter, tycker dessa läpprodukter återfuktar och funkar bra! Vaselinet köpte jag för någon vecka sen för jag skulle göra en läppskrubb och då är det en bra ingridiens att använda (kan kanske göra en steg för steg eller video på hur man gör en scrub), funkar bra för torra läppar också. Sen min lilla Burt`s Bees nagelbands grej, åh verkligen sååå bra. Fick den i en av mina första glossyboxar och den gör verkligen skilland. Har använt jättemycket, dock har jag blivit lite dålig på att använda den på sistonde. Men måste verkligen börja göra det för att mina nagelband börjar bli super torra och då blir det ju oftast att man drar bort dom och det blir så fult! Men ialllafall finns att köpa på t ex kicks för ett bra pris.
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Super bra tips! :)

SV: Ja visst är de!
Kram

2013-10-26 @ 10:21:28
URL: http://photobyemelieee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0