Favotiter

2013-10-28 @ 13:33:00
Favoriter den här månaden.
 
Jag gillar mer body mist/splash än parfym faktsikt. Tycker det är en mildrare doft vilket jag gillar. Så jag har använt min favorit "aqua kiss" som jag fick av min bästavän i födelsedagspresnt. 
 
Det här är ett läppbalsam från Nivea, måste lägga till att jag älskar deras läpprodukter! Balsamet har en doft av kanel och återfuktar läpparna super. 
 
Det här är en vattenfast mascara som är från Maybelline och heter "The rocket volum express". Deras mascaror svikar mig aldrig hihi! Har märkt att det funkar bättre för mig med vattefast mascara och att jag tar de bara på mina överfransar. 
 
Detta puder är från Sonja och är ett mineral puder. Lägger det över mitt matta puder för att få lite mera färg och sen tycker jag at det funkar bra som ett "finishing powder"
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0