No idea

2013-11-05 @ 15:50:46
 
Åh jag har ingen inspiration till vad jag ska fota! Jag fotade lite smått i helgen så har några bilder att lägga upp. Och när man kommer hem så är det ganska mörkt och det är så tråkigt att fota då. 
 
Kollar ut genom fönstret och ser att himelen är fett cool, haha den är lixom ombre färgad. Det börjar med jättemörkgråt och sen bild det ljusare och ljusare. Ska iallafall sätta mig ner och göra lite frågor vi fått i No och So nu som ska vara klart tills imorgon. Puss och kram!
 

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Du kan göra någon video :)
Du kan göra en room tour i bilder :)
Du kan göra en sån där "några saker du inte visste om mig" :)
Du kan visa vilka bloggar du läser :)
Frågestund? :)
Hehe det var bara lite förslag på inlägg. Hoppas det hjälpte lite ;) ♥

Svar: Tack så jättemycket Mimmi hihi ja det här hjälpte mig faktiskt! Wiiii! :D
Emma 🎀 None

2013-11-05 @ 19:32:19
URL: http://mimmmi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0